FLEX - Puls - Styrke - Velvære

FLEX - Puls - Styrke - Velvære

FLEX - Puls - Styrke - Velvære er et tilbud til dig, der gerne vil træne meget og gerne vil træne hele kroppen igennem. Når du tilmelder dig FLEX får du adgang til tre forskellige typer hold: Puls, der træner din kondition, styrke, der træner dine muskler og velvære, der er mere meditativ og afslappende træning. Der er hold i Helsingør, Hillerød og Hørsholm og Humlebæk fra mandag til torsdag.  

Der er løbende optag på holdene, så du kan starte når du vil. Hvis du tilmelder dig midt i forløbet, udregnes prisen automatisk, så du kun betaler for de mødegange der er tilbage på holdet

Tilmeld dig her

Sorter efter

FLEX-træning er et unikt tilbud til dig, der gerne vil træne meget, og gerne vil træne hele kroppen. Når du tilmelder dig FLEX, får du adgang til tre forskellige holdtyper: PULS, der træner din kondition, STYRKE, der træner dine muskler, og VELVÆRE, hvor meditativ og afslappende træning er i højsædet. Der er hold i Helsingør, Hillerød, Hørsholm og Humlebæk fra mandag til torsdag, og de forskellige tilbud er spredt ud over alle dage, så du kan sammensætte din egen træning på den måde, som passer dig bedst. Med FLEX får du dermed en helt særlig mulighed for frit at vælge fra en bred vifte af forskellige træningstilbud, så du kan optimere din træning.

Fordelen ved at dyrke flere forskellige typer motion er, at du kommer hele vejen rundt med din træning. Med konditionstræning får du styrket dit kredsløb og øget kroppens evne til at optage ilt, så du kan yde mere i længere tid. Du kan blandt andet prøve kræfter med den populære motionsform Zumba, hvor du både danser dig til en bedre form og et bragende godt humør. Er du mere til en kombination af dans og aerobic, kan du i stedet kaste dig ud i Ballroom Fitness, hvis du trænger til at få pulsen op.

Har du særligt fokus på at styrke dine muskler, kan du med fordel melde dig til et af vores Pilates-hold, hvor alle de store muskelgrupper bliver arbejdet godt igennem ved lav intensitet.  Vi tilbyder blandt andet også styrketræning i form af Feminin Fitness for kvinder, der er en god og givende blanding af pilates, ballet, gymnastik og tai chi. Sidst, men bestemt ikke mindst kan træne din fysiske smidighed og dit mentale velvære med Hatha Yoga eller Afspænding, hvor du kommer helt ned i kroppen med dybe, gennemarbejdede strækøvelser i roligt tempo.